onsdag 3. september 2008

Ny æra


hehe. Ny æra ja. Hva skal en kalle det da egentlig? Fikk å iallefall den nye telefonen min i dag. Dro tilog med hjem fra jobb for å hente ut den...*lol* uansett, vikartimer denne uka og masse ågjøre hele tida. Alene i morgen, og skal vel få drilla disse småtrolla mine *se søtt på* Sitter i senga med pc'n på fanget, laster inn 14 gb musikk på min søte kjære telefon. Forhåpentligvis blir alt i orden til helga, når vi kjører sørover i konfirmasjon. Må jo han litt å gjøre jeg og;) Alene i senga, for mannen er ute og drikker kaffe med noen kompiser. Jeg skal på job i morgen tidlig og rekner med at han vil ha bilen, så jeg må vite om jeg må ta bussen eller om han kjører meg nedover. DET PISSREGNER JO!!!! Ser på Grease mens jeg skriver, og kan vel si at jeg elsker den musikalen over mye på jord og kan vel omtrent 99% av sangene. John Travolta var en meget pen mann i sin tid må jeg innrømme. Enn om vi kunne hatt sånne ting nå i dag... *synger- hopelessly devoted to youuuuuuuuuu* Får jo nesten tårer i øynene av å høre den sangen, får ont i hjertet mitt av dette. Skulle egentlig på tur i dag, men siden det ble pissregn, så ble det ingen. Ikke at det gjør meg noe egnetlig noe,men hadde jo sett frem til grillpølse og da. Pytt,pytt.

Ingen kommentarer: