søndag 7. desember 2008

2. søndag i advent

Fikk laget et nytt kort i dag, som jeg skal sende avgårde i neste uke.
Fikk pakken min fra scrapbook nook forrige uke, så dette er noen av papirene derfra.
Cosmo papirer. tallene er fra pakken i bladet jeg kjøpte i går.


Da er det 2 uker til jul (nesten) og nå sitter jeg bare å venter på at julegrana skal tennes på torget klokka 17:00. En får bare håpe at noen flere enn normalt dukker opp for å gå rundt den flotte grana som står der. I fjor tror jeg det var hele 20 stykker der, og sånt oppmøte står det ikke respekt av. ja, det kan være kaldt, men alle har vel vinterklær for å være ute i?
Så oppfordringen går til alle steinkjer bygg, kom til torget til klokka 17:00 og bli med på litt julekos. Dessuten er det konsert i kirka etterpå med skolekorpsene her i byen.

Ingen kommentarer: