torsdag 23. april 2009

z-kort




Kortet laget med et mønsterpapir som jeg fikk i kitet mitt fra Scrapbook nook forleden, og brukte dies jeg nettopp har kjøpt til min samling... Sprayet av en merkelig grunn på med glimmermist ;)

Fikk et lite innfall i dag, og fikk laget et takkekort. Hva eller til hvem er vel heller usikkert akkurat nå, men får nok bruk for det i nærmeste fremtid kjenner jeg :)
Ellers har det vært så hektisk med innleveringer til utdanningen og jobben generelt at alt annet har fått forfalle i alle forstander.

Men nå er lyset snart i enden av tunnelen, og jeg er klar for eksamen og ferie. (som skal tilbringes i Oslo på skolebenken...hehe)

Så må jeg vel si til alle at jeg beklager at jeg ikke har skrevet noen kommentarer i det siste, men dere skal vite at jeg er støtt og stadig innom og ser hva dere holder på med :) Og det er så mye fint å se på, og mange ting som blir lagt på minnet.

Ingen kommentarer: