torsdag 8. oktober 2009

kort til bursdag



Bestemte meg for å lage et helt nytt kort til morgendagen.

Gratulerer med dagen i dag tante :)

Baksiden bærer preg av de samme fargene som på fronten.


Så da får vi håpe at dette faller i smak.

I kortet har jeg brukt bazill lilla, mønsterark, prikketark turkis
og hvit kartong.
Kartongen er stemplet med mitt eget stempel, deretter maskert for å få på blomstermotivene i bakgrunnen.
Brukte et diecut til merket på fronten. thickers gull, og bling. Inne i kortet er det stempel fra papirloftet (tekst: gratulerer med dagen)
Har jo laget en del kort til nå, men går lei av å lage de i samme form hver gang, så i dag ble tiden før lagingen brukt til å se igjennom litt inspirasjonssider og ideer.
Split Coast stampers
og
stampington & Company
Her finner jeg bestandig noe nytt å plundre med til enhver tid.


Mitt neste prosjekt ser ut til å bli denne til jul:
Sikelbok

Ingen kommentarer: