mandag 18. juli 2011

Redesign

McDonald har ofte "deals" på glass. Tror at her i huset har vi sikekrt 50 forskjellige. For litt siden kastet jeg noen og holdt på en serie som vi hadde nok av. Og jaggu var det ikke deal igjen nå. Så disse glassene havnet på scrapperommet mitt. Oppbevaring av duppeditter og mere til.
Nå har jeg pyntet det ene opp litt og det blir nok flere av disse prosjektene. Greit med litt liv på hyllene.



Engelen er et gammelt glansbilde jeg hadde liggende. De englene representerer jo barnommen min, så den måtte flettes inn på noe vis.

Matrialer brukt til prosjektet:
- blomster fra WOC
- tag fra Maya Road
- stickers fra October Afternoon ~5dime og Jenni Bowlin'
- perler fra inkido
-  knapper fra Jenni Bowlin'
- Adornit alphas
- scrappefloss
- label fra ?!
- pyntenål 

Posjektet meldes på følgede utfordringer: 

3 kommentarer:

Sol :-) sa...

Så fint det var! Nå fikk jeg skikkelig lyst å dekorere et glass jeg også :-)

Eva Marie sa...

Så nydelig!
Nå fikk jeg også lyst til å gi noen triste glass en liten piff =)

Yvonne sa...

Så stilig! Og så lur idè! Tror jeg har en gullion McDonalds-glass liggende selv... Flott med glansbilde på.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne