søndag 1. januar 2012

Sjokolade Tildas

PromakerNorge er ute med sin første utfordring, og den MÅTTE jeg få med meg.

Oppgaven var bruk rosa+ en farge til. Det ble rosa som hovedfarge og lilla som sidefarge. 


Det er en kremtopp eske. 
Hvem som er den heldige eier er jeg faktisk litt usikker på i skrivende stund. 
Det er nemlig flere som fortjener den.
Så enn så lenge får den ligge på et kaldt sted.



Farger brukt:
Hår: yellow, buttercup og primrose
Kjole: rose pink, blossom og pale pink
Sokker + skjorte: orchid + blender
sko: lavender, lilac + blender
Hud: satin, dusky pink + blender
Hårblomst + sommerfugl: pale pink og rose pink


Matrialer brukt eller på esken;
- ramme fra kort&godt
- blomster fra WOC
- osteklut
- tag
- hugsnug og organabånd
- perler fra melissa Frances
- pyntenåler fra Søstrene Grene
mønsterpapir fra Pion design.

4 kommentarer:

Cathrine sa...

hmmm...kremtopper er godt altså...:oP

Kjempe nydelig eske...:o)

Godt nytt år...:o)

Klem

Ida / Little sa...

Åhh så utrolig nydelig kremtoppeske! :) Jeg fikk litt vann i munnen da jeg leste kremtopp for det er nemlig en favoritt ;) Super søtt fargelagt motiv, takk for at du er med på PMN sin første utfordring :)

Klem Ida

Gro sa...

Det var en fin eske. Kremtopper er noe av det beste jeg vet, og en eske jeg vet jeg ikke kommer til å pynte selv, for den kommer til å være tom innen jeg er ferdig...
Takk for at du deltar hos PMN :o)

oheidia sa...

Et hærlig kort du har laget til utfordringen vår hos ProMarker Norge.
Nydelig motiv og kjempefint fargelagt.
Takk for at du deltar.