søndag 15. april 2012

plaske

Steinker Screpp{a} er over for denne gang og jeg har kommet med hjem
 med hendene fulle av inspirasjon og nye ideer som skal prøves ut. 
Produksjonene ble ikke så stor, men kosa meg virkelig med de prosjektene jeg laget. 
Ett kurs ble det og det må jeg si var utrolig givende! 
Kurset var med Vibeke og handlet om de flotte detaljene som skapes i LO'ene. 
Bestandig vært facsinert av hennes LO'er og å fikk jeg et lite innblikk i hvordan hun tenker. 


Vi fikk hvert vårt kit og dette ble mitt resultat. 


Jeg kosa meg virkelig med dette prosjektet. noen detaljer fra LO'en. 



Tusen takk for masse inspirasjon og en liten piff til mine prosjekt!

2 kommentarer:

Torill sa...

Ble så fin da!!! Og så kjekt at du likte deg på kurs!!
- og tusen takk for flott helg!!
klems

Vibeke sa...

Hei Camilla!!
Tusen tusen takk for at du ville komme på kurs med meg - det setter jeg stor pris på:):)

Jeg digger denne LOen din - utrolig sprek - herlige detaljer - og digge kontraster!! KJEMPEFIN!!!:)

Håper du koser deg med scrappingen din videre også:):)