torsdag 12. juli 2012

Fotografen

ENDELIG!

Fikk litt tid i gårkveld til litt scrapping og det nøt jeg hvert sekund av.
Sto først bare å så på hylla mi, så hentet jeg litt papir og stæsj.
da var vi igang. 
Laget to bakgrunner før jeg bestemte meg for hva jeg skulle lage for noe.


Matrialer brukt:

Pion - sagan om våren 2 ark
hvit bazzil
hyssing
silkebånd
hjørneholder
ispinne farget med distress stain
pepples fra prima
distress - vintage photo rundt kantene



noen detaljer fra LOen:
 


Nå er jeg igang! Det føles veldig godt. Og ser nå virkelig frem til Trøndersaksa i september.

5 kommentarer:

Torill sa...

Så lekkert! Og det bilde var bare så knall! Helt perfekt til å scrappes!!

Vibeke sa...

Så bra at du er i gang med scrappingen igjen:):)
For et herlig bilde - nydelig!!:)
Og layouten din er vakker:)

God sommer til deg:)

Merethe sa...

Skjønner at det er godt å være i gang igjen. Fikk scrappa litt i går jeg også. Denne LOen var så skjønn, så herlig bilde :)
Klem fra Merethe

Luce sa...

Så gøy å se noe fra deg igjen - liker så godt det du lager :o)

Rulle sa...

Hurra!!! Tenker det gikk bra å scrappe på "nyrommet"?
Nyyydelig bilde av vakreste veitja, og herlig LO da! :)