mandag 24. september 2012

fin i bunad

Etter en meget hyggelig helg på Trøndersaksa, er inspirasjon og skaperglede på topp.
En skikkelig vidunderlig helg må jeg si på mange plan.
Bilder er vel det jeg ikke har mangel på for tiden.
Det er vel heller det at jeg ikke vet hva jeg skal velge.
Bildet er noen månder gammelt, men må scrappes likevel.


Bildet er tatt i søskenbarnets konfirmasjon i mai.
Vi ventet hjemme mens alle andre var i kirken.


Sender denne med til scrappeikets utfordring: to typer skrift

5 kommentarer:

Gro Tollaksen sa...

Kjempe fine!

Luce sa...

Nydelig lo!

Eva Marie sa...

Jeg er så begeistret for LOene dine. Bildene du bruker er både flotte og morsomme. Det å se Loene dine IRL i helga gav meg skikkelig lyst til å lage flere LO og herme litt etter din stil :P

Marthe sa...

Flott LO! Liker oppsettet og splæsjingen din!!!

unni's scrappeboble sa...

Ååååå for en herlig LO :)
Tusen takk for at du deltar på utforedringen vår .)

Unni
Scrapperiket