mandag 31. desember 2012

Skuffet

Årets siste innlegg og produksjon fra denne kanten.
Ikke dermed sagt at pulten er ryddet til et nytt år, men derimot helt bomba!
Sånn blir det når man da setter seg ned med et bilde i hodet 
og ikke finner det man må der og da.
Da leter man gjennom skuffer og skap for å finne AKKURAT det man MÅ ha med 
på akkurat denne siden.

Jeg må få si at hadde det ikke vært for Torill og Marianne så hadde jeg aldri fått starta på denne
reisen. Den har gjort meg godt. Og jeg takker dere for at dere lærer bort.

  Jeg elsker å jobbe med dylusions og stempel. Noe alt jeg lager bærer stor preg av for tiden.
Tags og AJ er det som har vært tråden denne året. Ikke alt som er vist av og ikke alt som burde blitt vist frem heller av det som er lagt ut...

ØNSKER ALLE OG ENHVER 
ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!





signatur

2 kommentarer:

Bodil sa...

Ei flott AJ side dette her :)

Godt Nyttår :)

Torill sa...

Kjære Camilla!!! Så utrolig flott at du føler det riktig! AJ er et utrolig deilig verktøy for mye! Ønsker deg alt godt, og follow your heart!!

Hærlig side forresten! DIGG!!
godt nyttår!!