tirsdag 27. mai 2014

på tide...

å legge ut noenting som ikke er DT relatert kanskje???

Her har det i grunnen vært ganske hektisk både på hverdagsfronten og srappefronten, men ikke fått tatt bilder, laget innlegg eller gjort noe mer enn å lage ting.

Men nå lover jeg at jeg skal legge ut en del fremover som er produsert, men ikke vist frem.

Vi starter med denne.


Av alt i verden en selfie.
Men alt har sine grunner. Jeg har brukt året 2014 til "prosjekt livsstil."
Det har innebært mange store forandringer. Og alle på det personlige plan. Selv om valget har gjort noe med de rundt meg også.

Etter lillesnupp kom til verden har jeg tenkt på det, grublet og endelig gjorde jeg noe med det!

"Gjør det, gjør det, gjennomfør det!"
Det har jeg gjort og klapper meg på skuldra for det.
Nå starter eg på jobb igjen etter 35 uker med permisjon med lillesnupp og er veldig spent på hvordan den ny hverdagen skal bli og fungere. Ikke minst om den fungerer like godt!

Ingen kommentarer: