søndag 28. desember 2014

10 på topp!

Året er på hell. Enda en gang.
Jeg for min del synes årene begynner å gå alt for fort.
Men det er vel sånn når man får barn.
Mye å henge fingrene i.
Har fått tid til noen kreasjoner dette året også.
Faktisk så er det noen som faktisk ikke har kommet i bloggen! 
lover at de skal få komme altså... litt senere.


Men her kommer mine 10 på topp for 2014:
(i vilkårlig rekkefølge altså)

1.

Dette er en LO som ble laget på Steinkjerscrepp{a}
Ikke ofte det blir bilde av meg selv, så da ble det jo en SELFIE


2.
En AJ side som ble brukt til DT jobb hos NSHK. Oppgaven var svart/hvitt.

3.
Denne LO'en ble også laget på Steinkjerscrepp{a} 
Storesøstertid på matta mens lille sov søtt i vogna si.


4.
En tag serie som ble produsert på Screpp{a}
Ragnhild og meg skulle produsere 20 tags. og jaggu klarte vi det ikke.
*smileblunkefjes*

5.

Gjennom året som har gått har jeg gjennomgått mange prosesser som har gjort meg til en ny person.
Jeg tok kontroll over kroppen, maten og hjernen min.
Med god hjelp selvsagt. 
Og denne AJ siden ble et faktum.


6.
Etter kurs med disse posene, har jeg fått dilla.
Har vel produsert en del, men dette er en av favorittene.


7.

Kortet ble produsert til en kollega på hennes bursdag. 
Tråla stampington for å finne inspirasjon til å lage et nytt kort.
Og dette ble valgt. Joy fold kort. 


8.
Ja, denne får stå for seg selv. Søteste storesøster nede ved vannet.


9.

Jeg elsker disse bryllupskortene.
Dette er koseprosjekt!


Siste på 10 på topp for 2014 blir:

Et par barn kommer også iløpet av året.


Scrappelyst ville se 10 på topp og de t skal de få!

Ønsker alle sammen et riktig Godt Nytt År!
signatur

7 kommentarer:

Wenche sa...

Så mye flott du har laget. takk for titten. Takk for at du deler lista di i utfordringen hos Scrappelyst.

Kreativelena sa...

Mye flott, og digger at du er så variert i stilen din. Her inne blir man alltid overasket gledelig :-)

Hege sa...

Kjempefine ting du har laget.
Takk for at du deler topp 10 lista di med Scrappelyst.

Hege.

Ann Kristin sa...

Så mye flott du har laget i løpet av 2014! Digget tagsene og AJ siden: den beste utgaven av deg selv. Takk for at du delte listen din med oss i Scrappelyst! Hilsen DT Ann Kristin

Marianne/skorpionen sa...

Så mye lekkert du har laget!!
Godt nytt år og tusen takk for koselig besøk i bloggen min :)
klem
Marianne

Monika sa...

Så my flott du har lagd Camilla :) Jeg la deg til i blogglisten min jeg, så får jeg til å følge deg videre ;)

Katrine E. Bråten sa...

Herlige prosjekter fra året som har gått, jeg likte spesielt Selfie-layouten og tagsene! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst med listen din :)

Katrine