onsdag 30. desember 2009

Julen går mot slutten

God Jul til alle sammen!



Her i huset har julen gått fredelig for seg. Julaften var vi 4 stykk til bords i et godt selskap og filmsjåing og utpakking. Det ble en fin kveld dette.  Siden dette var min første jul som vert, så var jo ribba det store spenningsmomentet.  Men fikk da skryt for den så da var vel kvelden reddet.


Ingen store festligheter bel avholdt heller. 1.juledag ble koselig og sammen med venner før vi dro hjem til vårt. 2.juledag er som vanlig kvelden for konsert i kirka sammen med mannssangen, og solist dette året var Anne Vada. Etter konserten dro vi til et vennepar for å spise mat i godt lag.


I går kveld kom kortdilla over meg, og laget da et kort til en senere anlending... (Er de ikke alle det egentlig?) Kjøpte clearstamps for en tid tilbake (usikker på hvem som laget de nå når jeg tenker på det, men tror iallefall det er norsk...heh) Og når dette blomstermotivet var der, så måtte det testes ut.

Fikk bok i posten om kortlaging, og da måtte jeg prøve litt. Og dette ble da resultatet.
Laget faktisk et 6x6" og laget en ramme for å feste på. Ble jo faktisk mye enklere å lage kort og... Om jeg hadde visst dette før!!

Et enkelt kort med enkel innside.

Ingen kommentarer: