tirsdag 9. februar 2010

Prinsesse kort


Et prinsesse kort ble til.
Kortet er laget etter denne skissen inne på Scrapperen.no
Jeg hadde lenge sett for meg hvordan dette kortet skulle se ut.
men siden jeg ikke hadde den sommerfuglen jeg ville, så ble det til et annet kort. Har brukt både chipboard, glitter, ferdigkuttet bakgrunn, scallop puncher og bånd. At dette kortet er ROSA igjen (Ja, jeg har mange ganger skrevet om hvor mye jeg ikke liker den fargen.) Jeg tenkte på en person når jeg lagde dette kortet og den vedkommende ELSKER denne fargen, bare fordi hun selv er en liten prinsesse!


Brukte og min egen håndskrift på dette kortet, noe som ikke skjer så ofte! Ikke er jeg veldig glad i den og heller ikke hvordan den som oftest ender opp når jeg prøver, men gikk da ikke så verst denne gangen*puuuh*

Ingen kommentarer: