søndag 28. februar 2010

Sukkersøtt #74

Jeg har laget et bidrag til sukkersøtt sin skisse utfordring denne gangen.
Skissen finner du her

Mitt bidrag denne gangen er en gaveboks. Den er basert på en blomsterboks som jeg fikk tilsendt fra peachycheap konkurransen som jeg vant en stund tilbake :)


Slik ble den til:
- Jenni Bowlin' papir
- prima roser
- pompom bånd
- silkebånd
- vintage photo distress
- scallop med tekststempel (som jeg fikk av en venninne)

Her kommer noen detaljer fra boksen:
 

Inni boksen har jeg lagt 4 mini kort som en liten gave. 
 

3 kommentarer:

Unnis Hobbyrom sa...

Så flott den var, super idè!

*marion* sa...

Så nydelig og gjennomført , hadde blitt så glad for en sånn gave , liker utrolig godt idde så den stjelere eg av deg klem Marion

Janne-Lise sa...

Tusen takk for besøket i bloggen min og for fine ord :) Denne esken var en genial ide og jeg er sikker på at gaven faller i smak. Ellers ha du en flott blogg.

God søndag til deg :)

klem fra Janne-Lise