søndag 7. august 2011

Noe nytt

Ja, jeg sier det. dette er noe nytt, noe skummelt. Så uvant at jeg blir litt skjelven når jeg nå skal vise frem dette.
Dette er mitt første steampunkede kort.  Jeg fikk en pakke i posten, som bare lyste steampunk og da måtte jeg prøve det.


Dette kortet har jeg faktisk jobbet lenge med. (Noe som er veldig uvant til meg å være)



Matrialer brukt til kortet:
- Prima ark.
- Maya Road prøvedukke
- ticket fra Tim Holtz
- stempel fra Tim Holtz
- Nøkkelcharm
- tannhjul fra Tim Holtz
- alphas fra adornit
- mesh og tape har jeg fått fra Gunn Elin. Takk Snuppa!


Dette kortet melder jeg på Papiravisens utfordring #7 - steampunk

3 kommentarer:

Merethe sa...

Så stilig det ble. Gøy at vi fikk deg til å prøve noe nytt :) Og du er ikke den eneste - få av oss DTer har laget noe i denne stilen før heller, he, he...
Takk for at du er med på utfordringen vår i Papiravisen.

Klem fra Merethe

-Sanna- sa...

Stilig.
Skikkelig steampunk.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Bodil sa...

Dette var et flott steampunkkort.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.