torsdag 25. august 2011

Vennskap

det ble et kort av samme skisse som i siste innlegg.




kortet er vel litt shabby vintage vil jeg tro.  Jeg bare ELSKER Pion design for tiden og får nok aldri nok av de papirene. Må vel hamstre igjen ser det ut som i hyllen min.

Ja, det har jeg jo glemt. Jeg har kjøpt meg papirhylle! Den gjorde underverker for både scrappelyst, fargevalg, sammensetninger og ikke minst min kritiske sans. har kartonger og mønster ark i den. Bare elsker den!

Matrialer brukt til kortet;
- Pion design ark ~Anemon
- blomster fra WOC.
- perler fra Inkido.
- stempel fra Det lille ekstra.
- bildet har jeg fått.
- hvitt bånd fra Panduro.
- rosa bånd fra Kremmerhuset.

Kortet melder jeg på følgende utfordringer;
- Nordsalten - vintage
- sukkersøtt - monokromatisk

4 kommentarer:

Gro sa...

Så koselig dette kortet er.
Så fint at du vil delta hos Sukkersøtt denne uka.
Klem fra Gro

Kari sa...

Nydelig kort!Lekkert med alle perlene og blomstene!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!

Klem,Kari :)

Bodil sa...

Nydelig kort :)
klem :)

Anne Bente sa...

åh.... denne var super skøn

10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

klemmmm