onsdag 7. september 2011

Full latterkule

Jeg har igjen! prøvd noe nytt...
Jeg har laget en LO i lettersize *gisp*
(skjønner ikke hvor jeg henter ideene fra.... thihi)


Jeg har malt (måtte til og med lage fargen selv!)
Bildet er gammelt. Det er meg og 3 andre som vi bodde sammen med 
da vi en gang var i Japan. Året er 1985!


Materialer brukt:
- Tim Holtz' film strip ribbon
- hamptråd
- chipboard saks fra Maya Road
- En diecut fra Lilybee
- Svart *smash tape
- blonde handlet fra WOC
- bokstaver fra American Crafts og Adornit

Denne LO'en er laget til TJSC's so cute color#9.

9 kommentarer:

Bettina L. sa...

Tøft gjort Camilla og så stilig det ble. Det er noe jeg heller aldri har prøvd tidligere. Du fikk det til å se lekende lett ut;) Flott sammensetning av farger og detaljer. Klem Bettina

Gunn-Elin sa...

wiiiii... Så kult!!! Tøft med innramming av bilde, og bildet er jo bare så morsomt i seg selv.

Og du... Har du bodd i Japan? Det er jo bare super spennende i seg selv. Det vil jeg høre mer om ja!!!

Tusen takk for at du scrapper med oss :)

Klem Gunn-Elin

Sidsel Merete sa...

Så herlig denne var- fargene harmonerer så godt ilag med hverandre.

Torill sa...

Kjempekul!!!!

pia iris sa...

kjempeflott LO.
likte malingen og hyssingen.
herlig bilde og ja.
takk for ditt bidrag. klem pia

Carina sa...

Herlig Lo i flotte farger, likte rammen rundt bilde veldig godt...

Anne sa...

Det herlige bilde da:) Kul LO, tøft oppsett! Me like!

Takk for ditt bidrag til TJSC, og lykke til

Smil fra Anne:)

GryA sa...

Så herlig bilde!!! Flott Lo, og jeg likte innramminga av bilde spesielt godt.

Takk for flott bidrag!

~Isabell~ sa...

så tøff effekt med hampen rundt bildet. stilig orangefarge

takk for ditt bidrag<3