tirsdag 27. september 2011

Blonds have more fun

Hvertfall i scrappeverden...
Når det kommer til blonder hvertfall.
Jeg har laga meg ei ny blondebok til de hvite og lyse blondene mine.



Koste meg maks når jeg lagde denne. Basene er fra ei pappeske som inneholdt geo kua til Snupp.
Den er 14cmx15cm. Inni har jeg delt de i to, slik at jeg får plass til flere blonder.


Materialer brukt: 
Pion: vänter på tomten II & Minnenas Ateljè
Prima: blomst
Marta Stewart: punch sommerfugl
Tim Holtz: Film strip ribbon
Korthobby: charms
Ukjent: bånd, blonder, eyelets, bildet og bokstavene.

Denne blir med hos vintage utfordringen #28 - anything goes!

3 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Vilken vacker bok du har gjort! Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

Hege sa...

Flott blondebok du har laget, Camilla!

Takk for ditt bidrag til VintageUdfordringen!

Ha en herlig lillelørdag!
:-)

Eva Marie sa...

Digger denne!!