tirsdag 4. oktober 2011

Mus i hus

Det er just ikke så farlig som det høres ut som altså.
Papirdokkenes juleutfordring#3 er unnagjort og oppgaven var at vi måtte ha med MUS.
Jeg ar faktisk HELT sikker på at jeg ikke hadde mus. FOr jeg vet at jeg ikke har noen stempeltrykk som har dette.
Så rydda jeg i mine opptrykte stempeltrykk, og jaggu!
Der fant jeg en gitt!



Denne formen på kort, så jeg på et forum og den måtte jeg pørøve meg på.
Kjempe artig måte å lage kort på. Man kan gjøre de så enkle som overhodet mulig :)
Ogs får man lekt seg med dies ;)

Materialer brukt:
- Pion ark. Väntar på tomten II
-Panduro og papirloftet stempel
utstanset med EK punch.
ukjent:
sticker og musa
bånd.

2 kommentarer:

Merethe sa...

Så artig kort og søt lita mus.
Klem fra Merethe

Sidsel Merete sa...

Jovisst hadde du mus!
Flott bidrag til musekonkurransen, var det!