søndag 19. februar 2012

Hoppeti hopp hopp!




Om du kommer fra  Sanna har du kommet til den rette plassen,
Hvis ikke anbefaler jeg deg å ta turen til Papiravisen for å bli oppdatert på hva som skjer.
Om du legger igjen en kommentar i bloggen min, er du også med i trekningen av en aldri så liten overraskelse.


Regler for blogghoppen er som følger:
For å være med i trekningen på hovedpremien, må du ha kommentert hos alle på veien og lagt igjen en kommentar her.

Hos alle får du et ord som skal settes sammen til et løsningsord.
Dette skal sendes på mail til papiravisen@gmail.com. IKKE i kommentarfeltet.
Riktig svar er med i trekningen av en helt super premie!


Hovedpremien er denne herligheten sponset av Global Hobby





Ordet fra meg er : kreative

Den neste du nå skal besøke er
Bodil. Hopp, hopp!

42 kommentarer:

Jorunn sa...

Så flotte premier dere har! Takk for at jeg får delta på blogghoppen :)
Klem, Jorunn

Knerten sa...

Gratulerer så masse med et årsdagen :-)

Linda sa...

Å så mange koselige blogger jeg får vært innom:) Og gratulerer med 1 årsdagen:)
Tusen takk for at jeg får være med i blogghoppen.
Linda

Linda sa...

Dette er gøy. Gratuler med 1 år for papiravisen.

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med 1 - årsdagen til Papiravisen!
Morsomt med blogghopping, da får man se blogger som man ikke kjente fra før:)
Klem Gunn

mellem sa...

Moro med bloghopp, så jeg legger igjen et lite spor og hopper gladlig videre :-)

berta sa...

Vi hopper og hopper idag!!!!
Nå hopper jeg videre!!!!

EllenFossli sa...

Hei og hopp, så utrolig flott blogg <3 Her kan en hente masse inspirasjon, ser at blogghoppingen har gjort at jeg til nå har 5 nye flotte blogger å følge<3

Gratulerer masse med datteren og papiravisen, mye å feire og moro at vi kan feire med :)

♥ Mys ♥ sa...

Mye lekkert her hos deg også:)
*Gratulerer med 1 år til Papiravisen*
Takker for titten og hopper videre..
*Klem*

Marianne sa...

Moro med blogghopping. Herlig jente du har :)

Gitte sa...

Rigtig sjovt med blog-hop.

RandiSS sa...

Dette var gøy, hopp, hopp :)
Gratulerer med dagen til Papiravisen!
Ha en fin kveld.

Winnie sa...

Mye lekkert her masse inspirasjon å hente Gratulerer med 1 årsdagen til Papiravisen

Klem Winnie

Unknown sa...

Gratulerer med 1 års dagen.
Moro med bloghopping.

Anny

Bettina L. sa...

Masse flotte premier. Spennende;) Hopper videre jeg. Klem

Anonym sa...

Grattis med 1 års dagen til Papiravisen!!!
Her var det mange fine kreativiteter :o)
Ha en fortsatt fin uke, jeg får hoppe videre til nestemann..
Klem fra Heidi

Hobbystine sa...

For et søtt 1-årskort! Datteren min fyller ett neste, uke, så der fikk jeg en ide! ;)
Jeg hopper videre til neste...

Sissel sa...

Her var det mye fint!
Hopper videre og kommer tilbake så snart jeg er ferdig med det ;)
Sissel

Cathrin sa...

Her kommer jeg hoppende, morro med slike konkurranser. Får sett utrolig mye flott inne på bloggene og ikke minst drøssevis inspirasjon.
Gratulerer så mye med jubileum!
Hopper videre jeg... :o)

Hege sa...

Gratulerer med 1 års dagen:) 1 års kortet ditt var supersøtt! hoppetihopp.. Klem Hege.

Anne Gro sa...

Gratulere med 1-årsdagen! Så gøy med blogghopping, for da kommer man over så mye inspirasjon man ikke har sett før :) Gleder meg til å se mer av bloggen din, før jeg hopper videre :)

Elin sa...

Du har jo din egen 1-åring også, jo! Så da må jeg vel si gratulerer med dobbelt opp av 1-åringer... :) Nydelig kort du har laget under her :)

Papirskreppa sa...

Gratulerer med dagen! Dette er morsomt :) Og premien er flott. Artig med ekstra-premier, som her i bloggen din. Du lager mye fint, så jeg får komme tilbake senere. Skal hoppe videre nå.

Berit sa...

Gratulerer med 1 års dagen!
Hopper videre:)

Strikkelene sa...

Fantastisk artig konkurranse, og trivelig med "ekstrasjense" her hos deg :) :) Da hopper jeg videre :)

Gry-Beate sa...

Gratulerer med 1års dagen!!
D hopper jeg videre.

;0)Gry-Beate

Eline sa...

Takk for titten her i bloggen din. Masse lekkert her må jeg si.
Gratulere med 1-årsdagen med Papiravisen
ha en flott søndag, så hopper jeg videre.

Monika sa...

Så mye fint du har lagd :)
Gratulerer så mye med 1 årsdagen :)

Hege sa...

Gratulere med 1 årsdag. Håper du lager masse fint framover og :D

Unknown sa...

Hoppetilopp... Og så herlig mange flotte kreasjoner... :)

LindaSS sa...

Så mye flott.. digget den miniatyrskuffen..

så da hopper jeg videre jeg..

Klem LindaSS

Elinor sa...

Gratulerar med 1 årsdag, så mye fint du lagar... Håper jag blir så bra en dag =) Hoppar vidare, kul med en "extra" premie, hehe =)

Anonym sa...

Tar ordet med meg og hopper videre, stikker innom igjen for inspirasjon

Berit Synnøve sa...

Enda en flott blogg å få inspirasjon fra.
Hopper videre jeg med ett ord til i samlingen.

Berit

Monica sa...

Hopper innom på veien videre! My fint!

BlackLissi sa...

Suuuper fint et års kort!!! Utrolig mye lekkert i bloggen din! Tar med meg ordet og hopper videre!

Mea sa...

Gratulerer med 1-års dagen til Papiravisen. :)

Ha en fin dag.

Hanne-Marit sa...

Gratulerer til både datter og Papiravisen! Og takk for ny inspirasjon til framtidige prosjekter.

Meretekj sa...

Gratulerer så mye med 1 årsdagen!
Hopper videre...

Marianne H sa...

Så morsomt kortet ditt ble, søtt også. Ha en fin dag og gratulerer med dagen. Klem

Merethe sa...

Heisann,-) Utrolig kul kreasjon du har laget! Og gratulerer med trippelfeiringen;-) Hopper videre

Merethe sa...

Hopp hopp...
Jeg hopper innom bloggen din, her har du mye fint, artig å lage kort som ikke er bare firkantede.
Takk for at du deler på bloggen din :)