søndag 5. februar 2012

Råååsa Jul

papirdokkene er jeg med i årets fargealong og denne måneden er det ROSA som er fargen. Og hva passer ikke bedre enn rosa til Snuppeline bilder.
Jeg har så mye jeg skull ha gjort, skulle ha brukt. Men tiden eller orken strekker til for tiden. Og nå i helgen har jeg ligget med influensa, og nå når den slipper litt taket hva får jeg da? Jo da, jeg er "invalid" i den forstand at jeg ikke kan gjøre noe som helst for min datter. Ikke kan jeg løfte henne, ikke klarer jeg å gå med henne, ikke klarer jeg å sitte i golvet sammen med henne mer enn 2 minutter før ryggen min sier hardt ifra. Ikke godt å innrømme heller kan jeg si at jeg må gi alt over til far. det er ingen god følelse i det hele tatt. Føler meg rett og slett mislykket! Ja, jeg sutrer litt her nå...

Her kommer LO'en min i rååååsa

Papirene som er brukt her er fra Papirdesign, båndet er hugsnug som er farget med distress stain, en doilee som er farget med stain, osteklut, thickers er Prima, blomstene er fra forskjellige leverandører, blant annet kort&godt. Sommerfuglen, papirene,papirblomsten doileen, thickersen er fra pakken jeg vant til jul fra Scrappehuset.

Ingen kommentarer: