lørdag 11. oktober 2008

10 år






Holder nå på med en bok om meg og min kjære.
Vi har vært sammen i 10 år, og sånne ting må jo behørig feires.
Har bare et lite problem, og det er å finne bilder som jeg kan bruke
siden det eksisterer svært få av de. Må vel på leterunde til mine venner
og høre om de har noen søte små bilder jeg kan få kopiere.
Var jo da på scrappe shopping i går formiddag og det ble jo en hel del
nytt. Fant en ting jeg mangla der og da mens jeg laga denne var en limpistol.
Jeg vet jeg har en, men ikke lokaliseringen min. Kjøpte en kasse til å ha alt stæsje
i, slik at alt ikke ligger i en pose. Så jeg vet allerede nå at når alt er innredet
og greit, så blir det en egen scrappekrok til milla og hennes rot.
Koser meg skikkelig med denne hobbyen og håper den kan gi meg masse gleder fremover også.
Jula kommer dessverre alt for fort, men siden jeg har en del liggende, så skal vel den saken bli grei. Eneste som gjenstår er å lage et sett sammen med mamsen frem mot jul, men siden hun nå har nettopp operert i hånda , blir vel det litt plagsomt i tiden som kommer, men vi har alltids tid.

Ingen kommentarer: