fredag 3. oktober 2008

Bestått


Ja, da var turen til Oslo over. Selv om det ble noen dager uten mye søvn så var det jo helt greit, siden jeg sto på alle punkter. Så nå gjenstår bare neste sommer og høst. I tillegg denne høsten med bare teori eksamen. masse essays.*grøss* Dro nedover søndagskveld, måtte tilbringe en time på jobben til Mia, men det gikk jo bra det. Starta mandagsmorgen klokka 07:30 med buss ned til Stortinget, deretter t-bane opp til Skådalen. Hvem liker å sitte på rompa i 6 timer uten å ha noe og gjøre? Ingen tenker jeg, men det var vel det denne dagen ble brukt til dessverre. Satte ut materiellet til gjennomsyn og det tok jo ikke all verden tid. Eneste hjernen min jobbet med var å observere de andre so panisk satt på golvet med eksamen. Tirsdag leverte jeg permene mine til gjennomsyn og vurdering, også var det da å sitte på rompa atter en gang. Onsdag ble brukt til små gjøremål med perm også lese gjennom noen historier til torsdag. Onsdag etter "skole" var Mia og jeg på Djengis Khan og spiste et bedre måltid, litt shopping og hjem igjen til sovestilling. Torsdag gikk jo helt greit siden det var eksamensdag, men det verste var at jeg ikke fikk en røyk før jeg var ferdig med eksamen klokka 12:00. Eksamen gikk veldig greit den, men noe små feil uten betydning. Først trakk jeg historien om sivilisasjon(altså om Egypt), så ble det en perode med tidlinje (cambrian), 3-stegs om vulkaner og boks3 adjektiv gradbøying. (adjektiv som ikke skifter uannsett grad. Komperativ- superlativ) Etter jeg var ferdig ble resten av dagen tilbringt shopping med Mia. En bedre lunsj/middag på Egon i sentrum.
Mannen er på jobb, så nå blir helga rolig. Og ikke minst neste uke, noe som innebærer høstferie! *glede seg* Nettopp sett Thomas og Harald løpt Oslo maraton, og er meget imponert over bragden. det hadde ikke vært meg dessverre.*hehe*

Ingen kommentarer: