onsdag 8. oktober 2008

kamera lokalisert

Har i dag endelig lokalisert mitt fortaapparat, så jeg fikk ta noen skikkelige bilder av scrappinga mi.
Her er de:



v: mitt aller første forsøk på scrapping.
h: min første gavepose


v: mitt andre kort
h: hvordan kortet er inni


v: et ganske nøytralt kort med søte jenter på
h: hvordan det ser ut innvendig.



v: 8/10-2008: Kjøpt en del papir i enkle farger og en del dekorpapir.
h: hvordan det ser ut innvendig.
Det mangler et kort som ikke er med i samlinga.Vær så god Lisbeth
:)

Har fortsatt mere å jobbe med selvsagt, men koser meg vanvittig når jeg holder på og suddler med dette enten på dagtid eller på kveldstid. Skal etter retten ha høstferie, men har nå jobbet i 2 dager og skal og på jobb i morgen. men fikk da tid i dag til å lage det grønne kortet. Planen fremover er vel egentlig å ta i bruk mitt kosepapir; once upon a time. Det er jo bare så skjønt det papiret. Får finne en meget fin anledning til å bruke det snart vil jeg tro.

Ingen kommentarer: