fredag 8. januar 2010

Januarbonus hos STM

Denne gangen besteme jeg meg for å delta på en konkurranse hos STM. Skulle ha deltatt mange ganger, men aldri blitt noe.
Denne gangen var oppgaven som følger:
Oppgaven går enkelt og greit ut på å scrappe/dekorere noe inspirert av alle de nydelige blåfargene vi har.



Dette ble mitt bidrag.


Det å lage et valentines kort i blått måtte jeg bare prøve. Jeg er veldig glad i de blåe tonene. Har brukt både papirblomster, knapper, bånd og tøyblomster. Kortet er 6"x6". Stemplet er fra Rachelle Anne Miller. Har brukt tiny alphas fra making memories, knapper fra skuffer og skap ;)Brukt dot bazill, og bakgrunnen foran er fra en serie som heter Three little birds
av paislee press. (kalles birde frame diecuts)



5 kommentarer:

Lene sa...

Så fine kort du har laget! Det var stilig med knappene du har gjort til et hjerte! Vi håper at du blir med på flere av våre utfordringer!

Takk for at du deltar!

Torill sa...

Jeg er jo så glad i blomster, og digger den jeg da! Flott kort! Og bra at du kaster deg med på utfordringer! Det er jo så gøy!

Ellen Karin sa...

Så flott at du endelig slenger deg med på utfordringene våre Camilla. :)

Et kjempekoselig valentinekort du har laget - og jeg er imponert over at du er så tidlig ute jeg da. :)
Herlige blåfarger - og koselig stempelmotiv.

Ha ei fortsatt god helg. :)

Wenche sa...

Flott å se et blått valentinkort!

~ Tone Aurora ~ sa...

Nydelig kort!:) Så flink du er!