søndag 24. januar 2010

Utfordringer


Denne uka hos Sketchy colors var det denne skissen som var utgangspunktet. Jeg liker veldig godt å jobbe etter skissen for tiden. Og jeg gjør sjelden om på de om jeg ikke MÅ.
Eneste som ble forandret fra min side denne gangen var tilleggene. Så mitt bidrag blir da som følger :

Materialer som ble brukt var bazill hvot som grunnkort. Mønsterpapir fra Webster's page - Your life. Beautiful.(Postcards from Paris), blomster fra Panduro, sommerfugl fra Chatterbox - treasures og tekst stempel fra Ladybug & friends.
Her ser du sommerfuglen nærmere:

Den er ganske så enkel sommerfugl, festet med dobbelsidig teip og brettet litt for å få litt liv i den.


Mønsterstempel fra Panduro. Bare for å få opp litt detalsjer og minske tomrom.


tekststempel fra Ladybug & friends. Arket med stemplet er blendet med distressink(walnut stain) deretter ble mønsterpapirene frynset.
 
Mønsterpapirets tekst sier "what a beautiful life" Eneste som er lagt til er dette tekststemplet fra Ladybug & friends. 


Hos Norsalten var dette skissen,

og da passet den og der, så heiv meg på der og ;) 

5 kommentarer:

Gunn-Hege sa...

Nydelig kort, duse behagelige farger! Skikkelig fint ble det =0)

Miss StampAlot sa...

Fargan va nydeli, å dæsken førr en stili blogg du har, elska utforminga =) æ føller dæ !

Christina sa...

så flotte kort og lekre skisser

Zarah sa...

Så vackert!

Maya sa...

Så herlig kort!!
Lekkert med swirlen og nydelige farger!
Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)