søndag 11. april 2010

Kurs på kurs


"Tittel tukkel" var kurset til Tove. Der fikk vi beskjed om å ha med bilde av oss selv. Og tenk ut en historie til bilde. Dette ble min LO. Kan vel egentlig si at det var min offisielle 1. LO, selv om jeg har laget to fra før. Men føler at nå kan jeg komme igang skikkelig.


På kurset til Ida brukte vi dette stempeltrykket som utgangspunkt. Synes det var kjempe gøy å fargelegge med promakere! Også med en sånn kursholder så blir det jo enda artigere. Tusen takk Ida :)

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Her var det masse flott!
Herlig å se hva du fikk laget på treffet! Jeg har hatt ei topp helg, og det ser det ut til at du også har hatt! Vi treffes vel på treff hos Screppa igjen og?

Ha en vidunderlig uke!
Klem

Ida / Little sa...

Nå er jeg blitt følger! :) Takk selv for at du ville være med på kurset, fargingen din er upåklagelig så det er bare å stå på :) Beskrivelser, bilder og annet stæsj kommer bare jeg får summet meg. For en KNALL helg :)

Klem Ida

Unnis Hobbyrom sa...

Flotte resultater fra kursene du har vært på :) Gleder meg til maassse loer på Scrapping Norge ;)
Ha en flott tirsdag :)

Unnis

Lisa Synøve sa...

Åååhh.. dette kortet var supersøtt ! Herlig motiv ! Takk for titten i bloggen din, du lager masse fint =)