søndag 4. april 2010

Pins and needles

I dag har jeg hatt en "kose meg" dag med duppedittene og papirene mine.
Siden jeg fikk pakke fra Scrapbook Nook for ca. 1 uke siden, fant jeg ut det nå var på tide å lage noe med de papirene før jeg skulle på treff. Dette ble et alternativ prosjekt. Pakken hadde masse Pink Paislee~bayberry cottage papirer med tilbehør, Maya Road pyntenåler og chipboard, Prima alfabet og thickers.
Klarte til all overmod å bruke omtrent alt i pakken på dette prosjektet.

Today I have had a "enjoy myself" day with all my bits and bobs and offcourse my papers.
Since I got my Scrapbook Nook package about a week ago, I had to make something with all these goodies.
I'm bringing these stuff to a crop next weekend as well.
I made an alternate project today. The packge contained Pink Paislee~bayberry cottage papers with some extras, Maya Road pins and chipboard, Prima alphabet and thickers. 
I mangaed to use almost all of the stuff in the package on this project.

Flaska er en Prima blomster flaske som jeg frem til nå har bare hatt stående på pulten min.
Papirene brukt er: gazebo,flower garden og front porc
The bottle is a prima flower bottle that I'va had on my desk for awhile.
Papers used are; gazebo,flower garden og front porch.
--------------------------------------------------O------------------------------------------------
Gjorde en til med "bare" prima  produkter


Ingen kommentarer: