lørdag 5. mars 2011

Å få tid

Ja, det er akkurat det jeg sliter med nå. Ikke at jeg skal klage, for det som tar opp tiden er jo helt skjønt og nydelig. Alle har nok rett når de sier at etter at den lille kommer, så får du ikke så god tid til å holde på med hobbyen din som før. Og ja, de har rett. Jeg har ikke fått utrettet en døyt etter prinsessen kom.
Men jobber jo medd saken. Har fått tatt masse bilder som jeg kan jobbe med fremover. Fikk 200 bilder i posten i dag. Noen havnet på veggen og andre skal tilpasses og omgjøres litt til svart/hvitt før de får sin rette plass.
Som et lite håp, så har jeg kjøpt kartong og bazzil nå i håp om at jeg kan komme igang med noe scrapping fremover. Det kommer noen bursdager og dåper som jeg skulle ha laget noe til.

Men såpass kan jeg si at her koser vi oss glugg ihjel <3 Bortskjemt er a blitt allerede og, men det klarer vi oss av enda :) Dagene går jo bare så fort. Prinsessen er strax 1 måned gammel. kjennes ikke sånn ut men...
Det er vel bare mammahjertet som sukker og lengter etter en evigvarende babytid

Ingen kommentarer: