torsdag 24. mars 2011

Tankefull

Jeg tar meg selv i å være en storfotograf mens prinsessen sover. Det gir så flotte bilder, og ikke minst noen glimt av likhet... hehe.

bilde fjernet
Ikke minst er det morsomt når hun har så mange gode sider som kommer frem når hun sover. Hun har noen positurer som jeg noen ganger bare må le av. Takk lov for mobilen til tider som kan ta de små små øyeblikkene! (Hun lager rocketegn, viser finger, holder en finger mot munnen... Ja, du kan tenke seg selv)
Dette gir og flotte scrappemuligheter som mor kan kose seg med fremover!

3 kommentarer:

Hege sa...

Ååååå så nydelig hun er!!!!

Vivian's hobby side sa...

Herlig Lo av prinsessa di!! Du lager så mye flott så her kommer en liten hilsen fra meg om at det ligger en vellfortjent award i bloggen min til deg! Klem fra Vivian

Annette sa...

Så nydelig LO!

Likte at du hadde fanget opp fargene i bildet på papirene du har brukt..

å slike sovebilder er jo bare sååå nydelig!! har et tusen tall av mine egne små og ;)