tirsdag 8. mars 2011

Tag in a box

Da fikk jeg da endelig tid til å lage noe igjen. Ikke lenge a gangen, men jeg ble da ferdig innen dagen var ferdig her. Fant en tutorial på Stampartic's sider som jeg måtte teste ut.

Matrialer brukt: 


Papir fra Karenfosterdesign - Thinking of you
Stempel fra Kort&Godt
Blomster fra papirloftet
spellbinder dies
Pin fra Maya Road
halvperler fra Nille
Distress - Walnut stain fra Tim Holtz
MS punch
Bånd fra Kremmerhuset


Kosa meg skikkelig med å lage dette. Det gikk jo selvfølgelig ikke smertefritt og knirkefritt, men jeg skal ikke klage noenting jeg. Dette kortet kommer jeg til å lage flere av.

Legger dette kortet inn hos

8 kommentarer:

Vivian's hobby side sa...

Fint kort du har laget Camilla!!

Wenche sa...

Et helt supert kort, Camilla!! Flotte farger og herlige tekster!
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött.
Klemmer, Wenche :0)

Marianne sa...

Stilig brette teknikk, skjønne farger du hadde valgt, og lekker pynting.
Takk forat du deltar hos Anonyme Scrappere,

Klem, Marianne

Anette sa...

Så flott!! Flotte og duse farger! Flott pyntet!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - AS

Astrid sa...

Kjempeflott tag-in-a-box kort du har laget Camilla:-)) Flott oppsett og nydelige farger på det.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Trine Lise sa...

Super herlig kort og teknikken er så stilig :)
Lekkert!
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

Anne sa...

Så flott kort, likte godt alle fargene du har brukt, og nydelig pynting. :)
Veldig helhetlig selv om det er forskjellige kort.
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Anja´s kortkreasjoner sa...

Lekkert kort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
Klem, Anja