mandag 9. mai 2011

Bits 'n' bobs

Jeg rydda i et skap en dag her. Og da dukket det opp et glass som jeg ALDRI kommer til å bruke mer. Så da ble det med meg ned på rommet mitt. Og nå har det blitt en del av rommet mitt. Har ikke fylt det enda, men du kan selv se hva som skal oppi. Tenkte å bruke det til godteri, men siden jeg har godterislutt, så var jo det dumt!
Glasset er til alle små ting som ikke har en plass andre steder, være seg ubrukte ting som ligger igjen på pulten når jeg rydder, ting som jeg finner andre steder i huset jeg kan bruke og lignende.

Jeg har fått dilla på stæsj! kan være at min sjanger holder på å bytte beite. Det gjør absolutt ingenting, men jeg kjenner at mine tidligere begrensninger ikke er der! Litt stolt av det egentlig.
Til dette prosjeketet har jeg brukt;
- BG papir
- Websters page papir
- blomster fra WildOrchidCraft og Papirloftet
- bånd
- klesklyper, bokstaver,halvperler, knapper,
- charms fra kort&godt
- 7gypsies metallplate
- plastikkrose fra American Crafts

detaljer fra glass og lokk;


Passer til disse utfordringene;

- Papirdokkene - alt er tillatt
- Sketchy colors - blå,grønn og rosa

3 kommentarer:

Diddij sa...

Oooh, for noen detaljer da!
Skikkelig herlig, med masse småstæsj, jeg liiiiker :)

Tusen takk for at du deltar hos oss papirdokker :)
*Linn

Marianne sa...

Stæsj er herlig, og masse stæsj er ekstra herlig, hihi.
Denne ble rålekker!!!
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til.
Klem, Marianne:)

Anne sa...

Hehe, hva er det som ikke kan brukes eller kommer til nytte på våre scrapperom? Herlig scrappet glass!

Takk for ditt bidrag igjen til papirdokkene

Smil fra Anne:)