tirsdag 24. mai 2011

Vintage

Ja, du leser riktig... En meget sjelden ting på min blogg.

Papirdokkenes speedscrap på søndag var vintage/shappy chic. Masse blonder, blomster og lag på lag.
Vanskelig oppgave syns jeg siden jeg liker å jobbe c&s. Fant frem papirene og prøvde meg frem. Lag på lag frøst, så legge inn alle småtteriene etterhvert.
Det var benket for to timer med hjerneknak! Men det ble da et resultat av det gitt og det ble slik:

Matrialer brukt til kortet;
- Mønsterpapir fra Websters pages
- stempel fra inkido
- charms
- blonder
-bling
- nåler fra søstrene grene
- bilde fra pretty vintage
- sommerfugl punch fra Nellie Snellen
- Blomster fra WOC
- metalltag fra MM
-  Rose fra American Crafts

5 kommentarer:

Bettina L. sa...

Synes det ble nydelig det vintage kortet ditt. Jeg glemte jo helt blomstene på min egen og fikk hele 0 stemmer;) Du kan så absolutt scrappe vintage. Lekkert:)

Sidsel Merete sa...

Jeg sier som bettand, å scrappe vintage kan du. Nydelig kort!

Ane sa...

Kjempe lekkert kort! nydelig vintage! herlig pyntet med lekkre detaljer :)
flott motiv!

Signe sa...

Dette kan du virkelig lage mer av

Kari sa...

Dette ble jo kjempevakkert! Nydelig samstemt over hele linja, flotte farger og herlig rufsing. Stilig den metallsaken og charmene du har brukt. Og perlene på toppen! Stilig!

Ha en fin søndag!
Kari