lørdag 13. februar 2010

Droodling *oppdatert*

Har i kveldinga her sittet med droodling. Har prøvd meg på masse forskjellig for å se hva jeg kan få til ved en senere anledning.
Startet med å tegne de tre blomstene. Så laget jeg mønstrene inni de. Så startet droodlingen rundt. Siden jeg ville lage et hjørnebilde, måtte den fleste strekene gå mot samme hold. Når droodlingen kjentes ferdig ut, la jeg til de små små hjertene og rundingene for å få en større effekt.




Etter endt droodling, laget jeg en ramme til dette. For å få effektene på rammen laget jeg små "fartsstreker" rundt hele.

Det var kjempe morsomt å gjøre. Kommer garantert til å gjøre det flere ganger.

Det disse bildene ikke viser er at etter jeg tok bilde, ble denne ødelagt.....*grem*









Laget mer droodling:

Ingen kommentarer: