torsdag 11. februar 2010

Morsdag


Dagens sykedag ble brukt til oppussing, eller skal vel kalle det rydding.
Har ryddet i papirene mine. Nå er alle sortert etter merke. Foreløpig bare med litt papp i mellom. Men jeg ser hvertfall hvor ting er og hvor jeg kan lete. Fant jo faktisk papir som jeg ikke visste jeg hadde :S
Hadde noen merker for å si det sånn, pluss at en del er nå plassert under diverse. Jeg klarte ikke bestemme meg for hvor de hørte hjemme, så da havnet de der. Tenkte egentlig at jeg skulle lage en ny LO, men det ble rydding og laging av morsdagskort. Dette kortet har jeg meldt på hos scrappekammeret. Kortet har Lillybee papir, diecuts, prima blomst, og tekst stempel.
Dette skal da min mor få på søndag, så Hysj! Ikke si det til henne :)
 
Resten av dagen her skal gå med til sofasliting.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kort du har laget til mamma'n din!

Takk for at du deltar hos oss=)

Klem fra Cathrine

Linda W sa...

Flott kort Camilla.
Tenker ho mor blir glad..
Takk for at du deltar,
klem fra Linda W på vegne av scrappekammeret........

Guro sa...

Så tøft dette var, nok en heldig mamma på søndag :-)
Fine tekststempler!
Tusen takk for at du er med på utfordringen vår.
Klem fra Guro på Scrappekammeret

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Rydding er kjedelig, men det hender man får seg noen gledelige overraskelser, ja :-)

Så flott kort, tenker mamma blir fornøyd.

Ha en trivelig helg!

Bococco sa...

Deilig spesielt! Dette likte jeg!

Tusen takk for at du deltar!

Agnete, Kammerpike

Nicole sa...

Hei Camilla,

du har laget et flott kort for din mor! Hun skal bli fornøyd med det, no doubt about that.

Og rydding, ja da er det bare noe hva du må gjøre noen gang, ikke sant. Og da er det altid gøy å se hva du har!!

Hilsen og ha en fin morsdag!!

Anette sa...

Et annerledes, men virkelig nyyydelig kort du har laget! Lekkert! Tenker "mor" blir glad!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Ønsker deg en flott helg ;)
Klem fra Anette - kammerpike :)

Linda S. L sa...

kjempe nydelig kort du har laget til din mot. likte at alt gikk i samme fargetoner :)
takk for at du deltar på vår utfordring!
klemmer fra Linda,
kammerpike :)