tirsdag 23. februar 2010

Vente i spenning

Det nærmer seg mars med stormskritt, noe som vil si at jeg nå venter en pakke på fra USA fra Scrapbook Nook. Men siden produktene fra CHA ikke sendes før i første uke av mars, så vil ikke denne pakken komme før andre eller tredje uke i mars. Noe som igjen sier at det ikke blir lenge å vente på april pakken da! *hehe*
Men denne pakken ser jeg frem til!

Dette inneholder pakken:
10 Double Sided Pink Paislee Bayberry Collection
2 Die Cut Sheets From The Bayberry Collection
1 Bayberry Ambrose Cardstock Alpha
1 Bayberry Decorative Tape
1 Pkg. Bayberry Ribbon Pleats
1 Handful of Buttons-Buttons Galore
1 Pkg. JB Pins
1 American Crafts Alpha-Thickers
1 Pkg. Maya Road Sew Cute Mini Chipboard Set



 Disse arkene er bare nydelige
♥♥♥♥♥♥


Pink Paislee har i det siste blitt min STORE favoritt på papirsiden. Jeg får ikke nok av de.
Heldigvis er de å få tak i her og....
Som jeg gleder meg på pakke allerede!

Ingen kommentarer: